Актуальні питання сучасної освіти та виховання
Цілі та завдання
- Створення умов для підвищення професійної майстерності педагогів, поширення ефективного педагогічного досвіду;
- Застосування інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі; огляд педагогічних здобутків в процесі діяльності педагога;
- Поширення педагогічного досвіду;
- Підтримка і розвиток науково-методичної роботи педагогів.
Мови: російська, англійська, чеська, німецька, французька, казахський, монгольський, білоруський, український, татарську мови і т. Д.
Організаційний комітет конференції
- Дугарджав Лувсанцеренгійн, доктор історичних наук, професор, перший заступник директора Улан-Баторского філії «РЕУ ім. Г. В. Плеханова ».
- Тарасов Сергій Анатолійович, засновник і керівник Відкритої Європейської академії економіки і політики міста Прага, доктор філософії, спеціаліст з міжнародних відносин, управлінням персоналом та економіки, керівник проекту Європейської асоціації викладачів вузів місто Гамбург.
- Максимова Ольга Пурбаївна, керівник Російського центру при Улан-Баторській філії «РЕУ ім. Г. В. Плеханова ».
- Шушкевич Світлана Миколаївна, Ph.d, генеральний директор Міжнародного центру «Perspektivaplus», професор РАЕ, психолог, письменник-публіцист.
- Мамунова Тетяна Матвіївна, кандидат педагогічних наук, доцент.
Електронна адреса Оргкомітету: perspektiva.1969@gmail.com
Умови участі
Конференція проводиться в заочній формі. Статті можна опублікувати в Міжнародному збірнику «Культура, освіта, література» (Чехія, Канада).
Основні напрямки конференції
Секція 1. Актуальні питання сучасної освіти.
Секція 2. ФГОС і особливості їх застосування.
Секція 3. Інноваційні технології в педагогічній діяльності.
Секція 4. Відкрите заняття та особливості його проведення
Секція 5. Патріотичне виховання
Секція 6. Робота з важкими підлітками ію, сучасною молоддю.
Секція 7. Робота з батьками.
Секція 8. Історія педагогіки й освіти.
Секція 9. Теорія і методика навчання та виховання.
Секція 10. Теорія і методика дошкільної освіти.
Секція 11. Теорія і методика професійної освіти.
Секція 12. Теорія і методика фізичного виховання.
Секція 13. Додаткова освіта.
Секція 14. Музична освіта.
Секція 15. Корекційна педагогіка.
Секція 16. Психологія.
Секція 17. Теорія, методика та організація соціально-культурної діяльності
Вимоги до оформлення матеріалів
Формат тексту: Wordfor Windows.Формат сторінки: А4 (210x297 мм). Поля: 2,5 см - з усіх боків. Шрифт: розмір (кегль) - 14; тип - Times New Roman. Назва друкується прописними літерами, шрифт - жирний, вирівнювання по центру. Нижче, через подвійний інтервал маленькими літерами - ініціали та прізвище автора (ів). На наступному рядку - повна назва організації, місто. Після відступу 2 інтервали слідує анотація, ключові слова, за якими через 2 інтервали - текст, що друкується через одинарний інтервал, абзацний відступ - 1,25 см, вирівнювання по ширині. Назва та номери рисунків вказуються під малюнками, назви і номери таблиць - над таблицями. Таблиці, схеми, малюнки, формули (тільки в редакторах Equation або MathType), графіки не повинні виходити за межі зазначених полів (шрифт в таблицях і на малюнках - не менше 11 пт). Посилання на літературу в квадратних дужках. Наявність списку літератури обов'язковий. Перенесення не ставити.
Максимальна кількість сторінок - 10.
В електронному варіанті кожна стаття повинна бути в окремому файлі. В імені файлу вкажіть шифр (СТ-13), номер секції та прізвище першого автора (наприклад, СТ-13 Секція 9 Петров).
Відомості про авторів потрібно оформити у вигляді таблиці. В імені файлу з відомостями про автора вкажіть шифр конференції та прізвище першого автора (наприклад, СТ-12 Петров).